Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Az én babám egy fekete nő





      Bevallom azt a bevezető első versszakokat, nem is szoktam játszani. A legtöbben nem is ismerik. Egy kis összevont szöveget esetleg mint ami itt látszik. Meg négerezni mostanság, még dalban sem illik. Szóval én azonnal kemény C7el kezdek és megy az …én babám…és mindenki kedveli úgy. Bulin elmegy :) Szokásom szerint a B helyett A# van jelölve az akkord…
Am-ban lényegesen egyszerűbb:
Dm – Am
A7 – E7
C7 – G7
F – C
A# - F
Gm – Dm




Dm             /         
Szívemben vágy parazsa nő,
             A7                  Dm
meggyújt egy fekete nő, tüzes szemével.
       /              /  
Beleszerettem rögtön, csak az a baj,
            F                 C7          C7|
hogy szívem olvad, akár a pirítóson a vaj.

 C7               F
  Az én babám egy fekete nő,
 C7              F
  A szeme fénylő fekete kő.
 A#            F
  Fekete hajú, fekete fajú,
 G                    G7
  Tudom, boldog, akit megölel ő.
 C7                F
  Fekete gyöngysor van a nyakán,
 C7             F
  fekete testén csak a banán.
  A#
  Piros, mint tűz a szája,
 F              D   
  a Charlestont úgy riszálja,
 Gm         C7       F
  Az én kis fekete babám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése