Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Cserháti Zsuzsa - Te csak szeliden ringasd el



   Nem egyszerű dal. Sima dúr akkordokkal láttam el a dalt, annak ellenére, hogy tulajdonomban van az eredeti kotta is. Viszont igy egyszerűben szépen el kisérhető eredeti hangnemben gitárral. Akit érdekel az eredeti kotta írjon nekem és elküldöm emailben. A jogvédők miatt képtelenség felrakni, hogy tartósan ott is maradjon. Jó gyakorlást a dalhoz...hát Cserháti Zsuzsa igazi kincs volt, s tán még most is...


  
G#            C#
 Hosszú zűrös napja volt,
G#         C#
 Egész nap messze volt,
Fm         C#          A#m       D#
 Egész nap úton, ahogy én, ahogy más.
G#            C#
 Haza most is este ér,
G#          C#
 És mindent elmesél.
Fm         A#m        D#  
 Milyen hiába volt ma is minden rohanás.
C#          G#
 Azt mondja nem baj,
C#        Fm
 Ez már a múlt.
F#               C#
 Holnap biztosan jobb lesz,
           D#
 Nem lehet mindíg úgyanúgy.

Refrén x2:
           Cm           Fm
     És ha hozzád bújik fáradtan,
        A#m         G#
     És szorosan átölel.
          Cm                     Fm
     Sose mond, hogy a holnap is ellene van,
             C#               G#
     Te csak szelíden ringasd el!

G#           C#
 Kora reggel elrohan,
G#       C#
 Ezernyi dolga van.
Fm         C#      A#            D# 
 Ma minden tervünk sikerül, Sose félj!
G#            C#
 Csupa tűz és lendület,
G#        C#
 Ha látod elhiszed...
Fm     A#m                    D#                
 Talán ma tényleg ott van egy út elején.
C#        G#
 Bármerre nézel
C#           Fm
 minden változó
F#               C#                       D#
 Ő marad ugyanaz mindig, egy örökös álmodozó.


Refrén x2:


Bármerre nézel, minden változó,  
Ő marad ugyanaz mindig, egy örökös álmodozó..
Cm           Fm
...és ez igy jó!


REFRÉN x2



16 megjegyzés:

  1. El tudnád küldeni a rendes akkordokat hozzá? A versben lévőket ki tudtam hallgatni, a refrént viszont nem igazán. Az email címem: bgazsi94@gmail.com. Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném az eredeti kottát!
    E-mail: suto.szilard11@yahoo.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  3. Szeretném elkérni a kottát, ha lehetséges.Előre is köszönöm.
    sustunbadur@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Engem is a kotta érdekelne. szaszgyozo@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Nekem is el tudnád küldeni a kottát? nemeth.fs@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Érdekelne a kotta. Elkuldened? norbi.hufi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  7. Kedves Zoltán!

    Elkérhetném én is a kottát?
    armkaty@gmail.com
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Zoltán!
    Szeretném elkérni az eredeti kottát
    szegodomokos@gmail.com -címre
    köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  9. Üdvözlöm! Szeretnem az eredeti kottát. zsolt.derzsi@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Zoltán! Én is szeretném elkérni az eredeti kottát!
    Köszönettel: Magyarics Dóra
    (mogyidori97@gmail.com)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretném én is elkérni az eredeti kottát, NAAGGYON szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is szeretném elkerni a kottát. Pajozsef@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés