Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Varga Viktor - Lehet zöld az ég...



    Ezzel a dallal, már jó ideje adós vagyok. A lehető legegyszerűbb akkordokkal kísérheted így a dal hangnemében. Jó gyakorlást.


Refrén:
           G                   H7      
     Lehet zöld az ég és lehet kék a fű
           Em                     Dm    -   G7
     Nekem mindegy, hisz végül is így gyönyörű
       C       H7
     A tévedés néha jó
           Em                         Am  -  D7
     Tudod Amerikába is így jutott el az a hajó

           G                        D
   Így én, keresem a feketét a fehérben 
                             Em
   Keresem a vonalat a tenyérben
                      C    -    D7  -   G
   De érzem azt, hogy nekem így jó, jó, jó
                           D
   Ceruzával rajzolt fantomkép
                       Em
   esküszöm, pont mint én!
                      C   -    D7 -Hm
   Hát mit is tettem, bár csak érteném!
             Em             Hm           Em
   Itt járok mégis szabadon én, vonz a veszély!
   Hm           Em                  Am            D7

   Bár őrültnek látszom de nézz meg jól, kinek is árthatnék?!

REFRÉN

Rám vigyorog a tükröm oly furcsán néz
valamilyen laza trükkel már megint új arcot cserél
De érzem azt hogy nekem így jó, jó, jó
Legurult az égről most a hold, biztosan teljesen tele volt
Velem is megtörtént de nekem így jó, jó, jó
Felnőhetnék csak becsapás, hogy nagynak látsz.
A külsőség is csak kifogás, egy megtévesztő máz.

REFRÉN

Am -H7 - Em
Nem kéne semmit szólnom
  Am -   H7-Em
A kérdéseim kisbetűkre szórom
Am    -  H7  -    Em            Am          D7   
Hányszor volt már túl veszélyes ami szívből szólt!

REFRÉN x4


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése