Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Kárpátia - Az én apám

    Kis türelmet kérek mindenkitől, idővel sorra kerülnek a dalok :)  Azoknak akik a régi emailcímre írtak javaslom, írjanak a megjegyzésbe újra. Annyi a a dal kérés, hogy nem igazán jutok a végére, de minden tőlem telhetőt megteszek, hogy felkerüljenek a kért dalok! Most is ideragadtam a Kárpátiá-hoz. Szinte nincs dal amelyiket, még ne kérte volna valaki. Szívesen veszem, ha Rolandhoz hasonlóan besegít, akinek van kedve!!! 
    Na de térjünk a dalra. Jó kis lüktetős Kárpátia, ahogy megszoktuk tőlük, és egész tűrhetően játszható akusztikus gitáron. Hm, F# persze barék, de aki rockosabb dalokba fog, azoknak megjegyzem: anélkül nincs. Alap. Az igazi nehézségek nem a barék :) Persze lehet kapót tenni a 2. bundba és Am-ba transzponálni a dalt, egyszerűbbé válik, de jobb felkötni a gatyaszárat, ez egy laza kis gyakorló dal :) A dallam egyszerű, nem kíván különös hangterjedelmet, szinte mindenkinek menni fog. Egy-egy szöveg fölé írt akkord 2/4 ütemet foglal magába, míg a dal 4/4es ütemben íródott. Eredeti hangnem az akkordozás, szóval a dalt hallgatva nem fog problémát okozni a ritmus.




Hm Hm D D Hm Hm D D|

          Hm  Hm     D             D
   Az én apám'56-ban golyók között járt
          Hm  Hm          D              D
   Az én apám akkor éjjel büszke vadként állt
          Em  Em              D            Hm
   Az én apám Ott volt, mikor dőltek a szobrok,
          Em  Em           F#          F#
   Látta apám Azt is mikor jöttek a tankok,
          Hm  Hm  D  D
   Az én apám,
          Hm  Hm  D  D
   Az én apám

Em Em Hm D Hm Em Em F# F#|

          Hm  Hm          D            D
   Mentőautó, rabszállító ő mindent megjárt
            Hm       Hm        D           D      
   Annyit kapott hálából, hogy fogd be a pofád
          Em  Em       D              Hm         
   Az én apám azóta is büszke vadként él
            Em     Em      F#           F#         
   Töretlen hittel, és már semmitől sem fél.
          Hm  Hm D D
   Az én apám
          Hm  Hm  D D 
   Az én apám

Em Em D Hm Em Em F# F#|

A jó apám úgy nevelte mindhárom fiát,
Hogy ne hagyjátok el soha az Istent és hazát
Öregember, mégis hogyha hívná a haza
Felöltözne, elköszönne és fegyvert fogna
Az én apám,
Az én apám

Az én apám'56-ban golyók között járt
Az én apám akkor éjjel büszke vadként állt
Az én apám.ott volt, mikor dőltek a szobrok,
Látta apám azt is mikor jöttek a tankok

          Hm  Hm  D  D
   Az én apám
          Hm  Hm  D  D
   Az én apám

 Em Em D Hm Em Em F# F#
      
          Hm  Hm  D  D
   Az én apám
       Hm  Hm  D  D
   Az én apám

Em Em D Hm Em Em F# F# Hm




4 megjegyzés:

  1. Szia, Boggie - Wars for nothing dalát lekottáznád, kérlek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ritka eset: gyors voltam...Itt a dal:
      http://hzgitartab.blogspot.com/2015/03/csemer-boglarka-boggie-wars-for-nothing.html

      üdv, Zoltán

      Törlés
  2. Sziaa:D Tudsz küldeni Horváth tamá számokat gitáron??:D akarlak téged vagy a Szeretsz engem lenne a tuti;) köszi

    VálaszTörlés
  3. https://m.youtube.com/watch?v=bU6mTAmqCfY
    Szia ezt a dalt a szeretnèm eljátszani gitáron tudnál segìteni? Köszi.

    VálaszTörlés