Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Anti Fitness Club - Jégvirág



 Hát ilyen sem volt még :), de ezt a dalt a lányom kedvéért akkordoztam fel. Noha hibás akkordozást találtam a neten, inkább átrágtam én is ezt a kedves kis dalt, s nekem így jött le és be. Nem kis meglepetésemre találtam egy igazán jó covert a Youtube-on Lia VEVO előadásában, kifejezetten tetszik. Majd azt is iderakom :)

Am G F E

  Am              (C)
  Egy álom volt csupán
  Am              G
  Mi forradalmat ígért
         F           
  Mondd, én jöttem korán
                     E
  Vagy ez egy zord vidék

  Am               C
  Egy álom volt csupán
       Am       G
  Csak halálra ítélt
           F
  Hangok a zongorán
                 E
  Mint nyári hópihék

       Dm    F          C          G
  Amik köddé válnak egy röpke perc alatt
 F                      E
  Ez a versem is elúszik nyomtalan



Refrén:

   Am                G
    Hiába nyiltam ki őszintén dalban
   F                              E
    Nem vagyok más, mint sron egy jégvirág a fagyban
   Am                G
    Hiába nyiltam ki ékes szavakban
   F                             E
    Úgy tűnök el, mint síron egy jégvirág tavasszal

Hisz éreztem mi vár
Sok szájba rágott hős
Itt nem kell új irány
Csak a múlt dicső
Én éreztem mi vár
Itt az ül a tűz köré
Akit e képmutató világ
Bevesz hívei közé

Akik néznek furcsán, ha szívből szól a dal
Így lehetek hazámban hontalan
Hontalan

 F      (C)           F       Dm
  Talán rossz időben, rossz helyen
  F
  De teszem a dolgom, hisz ez a sorsom
  E         Am
  Ez a végzetem



      Ez pedig Lia VEVO videója. Ő capoval az első bundon félhanggal magasabban játssza. Nem mintha nem lenne kritizálni való rajta, én azonban szó nélkül 10ből 10re pontoznám. Esetleg plusz pár pont :D. Őszintén, szívből, lendületesen, lenyűgözően, ahogyan kell is...Hallgassátok, nézzétek és gitározzatok/énekeljetek együtt vele :)


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    tudnál nekem segìteni?
    Kökèny Attilától szeretnèm eljátszani gitáron a Nem vagyok èn csapodár cìmű számot.

    VálaszTörlés
  2. Üdvözlöm.keresek egy kottát. cím: a donát úti orgonák. ha segítene hálás volnék.köszönöm, Szép napot kivánok

    VálaszTörlés