Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Margaret Island – Nem voltál jó

    Annyira kedves kis dalocska, hogy noha, nem saját akkordozásom, nem bírtam megállni, hogy ne szerepeljen az oldalon, hiszen minden bizonnyal szívesen gitároznák sokan. Persze ez az eredeti hangnem azért kicsit megnehezíti a kezdők számára a könnyed játékot, de ha nehezen megy a Hm, F#m akkor nincs más dolgotok, mint a második bundba capot tenni, és C-dúr akkordokkal játszani a dalt, és máris egy hangnemben lesztek az eredetivel, alap akkordokkal :). Könnyű a transzponálás, hiszen minden akkordnál egy teljes hanggal kell mélyebbre ereszkednetek. 
 Tehát capo a 2. fekvésbe! és a:
D helyett C,
Hm --> Am,
F#m -->Em,
A ---> G,
G ---> F.

  Azóta kicsit átrágtam a dalt :) Remélem már játsszátok is azóta sokan. D akkordnál, érdemes egyszer sima D dúrt fogni, majd második ütemben Dsus4-et. (tudjátok: kisujj a G hangra E1húron, 3. bundba). Az átvezetőnél is, nekem sokkal jobban tetszik, ha csak a D-t, Dsus4 váltogatom, mint a D,G. Próbáljátok ki! Az első versszak fölé zárójelben odaraktam a Dsus4 akkordokat az elképzelésem szerint.    Jó gyakorlást!



     D         (Dsus4)
  Én nem voltam szégyenlős
  D          (Dsus4)     Hm       A
  nem vártam, hogy hős legyél, óh nem
     D       (Dsus4)
  És engedtem mindent és
  D            (Dsus4)   Hm        A
  hagytam, hogy bármit tegyél, óh igen
            G               A
  Ha azt hinnéd, hogy jó voltál
                 D  (Dsus4)
  Hát nem voltál jó

     D
  Én kértem, hogy engedj el
                    Hm       A
  Engem már nem érdekel, hol jársz
        D
  De te nem hagytál elmenni
                       Hm       A
  és nem tudtam érezni már, úgy fáj

                 G            A
     S te jöttél még és csókoltál
               Hm              F#m
     És azt hitted, hogy jó voltál
                G                  A
     és nem mondtam, mert nincs rá szó
                   D
     De nem voltál jó

      D       
  Hát engedj el békében
                        Hm         A
  nincs harag szívemben már, nincs már
  D       
  Érzem, hogy engem még
                        Hm       A
  vár, ki majd szíven talál, még vár

               G            A
     Ha jönnél még és csókolnál
               Hm              F#m
     és azt hinnéd, hogy jó volnál
              G                 A
     hát elmondom, bár nincs rá szó
                     Hm  F#m
     hogy nem volnál jó
           G              A|
     látod már, hogy tévedtél

     és nem voltál jó

BRIDGE: G, D, G, D
        G, D, G, A



                 G            A
     S ha jönnél még és csókolnál
               Hm              F#m
     és azt hinnéd, hogy jó volnál
             G                 A
     én elmondom, bár nincs rá szó
                   D
     de nem voltál jó 



1 megjegyzés: