Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Elefánt - Kedvenc felhőmnek

Zsolt! szép kis dal ez. Eredeti hangnemben nem a legegyszerűbb hiszen nehéz bontva játszani kezdőknek, de a capo erre is megoldás. Sőt ajánlom is a szebb csengés miatt. Eredeti hangnemben akkordoztam fel a dalt, hogy tudjátok az eredetivel együtt gyakorolni. ha a 3. bundra capot raktok, akkor alap A-moll akkordokkal kísérhetitek a dalt. A következőképen alakulnak ekkor az akkordok:
Cm ---> Am
G# ----> F
D# ----> C
A# ----> G
G ----> E
...és ennyi :)
  Jó gyakorlást, és türelmet a többi kért dalhoz, ha az időm továbbra is engedi, folyamatosan kerülnek fel az akkordozások!




  Cm                  G#          D#
  Kifordult szervek között bágyatagon,
          A#              Cm
  Nézem a narancsra panírozott.
          G#            D#
  Égen szalad, a luftballon,
             G              Cm
  Két kézzel erősen kapaszkodom.


Milyen pici, az egész világ,
Pici domb, pici kert, aprócska ház.
Apró szemek, s sok kis bogár,
Pislog csak egyik se, semmit se lát.

Cm   G#   D#   A#  
Mmm, mmm. mmm, mmm.

Látlak, a felhők alatt, vagy a felhő vagy.
Kedvencem az összes, felhő közül.
Szivárvány a, napfény ha a,
Görbülő ajkaid, szélére ül.

Most zuhanok át, a szemeiden.
Nem pislogsz, hagyod, hogy földet érjek.
Most fordulok ki, bágyatagon.
Maradunk egészek, egymás szívében.

(
Mmm, mmm. Mmm, Mmm, mmm.

  Cm                 G#
  Kedvenc felhőmből, hull az eső.
    D#                 G
  A kedvenc felhőmből, hull az eső.
    Cm                 G#
  A kedvenc felhőmből, hull az eső.
    D#                 A#
  A kedvenc felhőmből, hull az eső.

x3


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Húúú, ez szuper:D

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Szuper amit csinálsz, köszönjük! Esetleg az Elefánt Zúzmarás számát is fel tudnád rakni? Nagyon hangulatos dal, de sehogy se tudom eljátszani.

    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Még ma felrakom a dalt, ha oda érek :D Annakellenére, hogy azonnal kihallottam a nem túl bonyolult gitárjátékot, elég nehéz a dal fölé helyezni az akkordokat :D Alapból csak 2 akkord van benne és játszhatnád úgy is, ha csak itt leírnám hogyan kell, annyira egyszerű :)
      üdv, Zoltán

      Törlés
  3. Igen, éreztem hogy egyszerű lesz Neked, én bárhogy próbáltam valahogy nem jött össze magamtól megtalálni még azt a két akkordot sem :) (nagyon kezdő vagyok még).

    Ha túl nagy macera beszerkeszteni a szöveg fölé akkor elég ha ide leírod, már az is nagy segítség lenne :)

    Előre is köszönöm.
    Üdv,
    Imre

    VálaszTörlés
  4. Isteni, hogy vagy! Sosem volt tanárom, egyedül álltam neki gitározni tanulni, de most úgy érzem, mintha végre lenne valaki akit "követhetek". Köszönöm! (:
    (ja és ez az egyik kedvenc dalom!)

    VálaszTörlés
  5. Isteni, hogy vagy! Sosem volt tanárom, egyedül álltam neki gitározni tanulni, de most úgy érzem, mintha végre lenne valaki akit "követhetek". Köszönöm! (:
    (ja és ez az egyik kedvenc dalom!)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon kezdő vagyok még, esetleg a pengetését le tudnád írni?

    VálaszTörlés
  7. Szia én a pici nyúl tabját keresem kétségbeesetten. Próbáltam lekövetni,de annyira nem vagyok jó. :) Esetleg ki tudnál segíteni? Válaszodat előre is köszönöm. Szép napot Krisztián.

    VálaszTörlés