Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Zorán - Ő az


     Elkészült ez a dal is Andi kérésére. Nem túl bonyolult dal, viszont nem a kezdő gitárosok dala. A dallam relatív egyszerű. A gitárjáték azonban folyamatosan bontással megy, 2/4-es váltásokkal. Tehát egy-egy akkord hosszúsága 2/4 azaz 4/8-ad. (a kíséret tehát 8-ad hanghosszúsággal, pl. Basszus- G-húr, H-húr, E1-húr.) Érdemes először megtanulni a dalt egyszerű felbontással. Később már színezhetjük kalapácsokkal, visszapengetésekkel, 16-odokkal. A második sor végén néhányszor Hm-ról sétáló basszussal (H-Cisz-D) vált át D-re. A kíséret hangulatának fokozására is jókora szabadság van ebben a dalban. Az érzelmesebb részeknél, egész nyugodtan lehet, a D akkord helyett is Hm- játszani, ettől selymesebb lesz a dal. és akár megspórolunk pár váltást :D. Jó gyakorlást kívánok!



D Hm Em A D Hm Em A

  D Hm      G             A

  Ő az, kit pont ilyennek láttam
        F#m        Hm               G   D
  Mikor izgatottan vártam hogy csak ő jöhet
  D Hm        D          A         
  Ő az, s mit önmagamról hittem
          F#m           Hm
  Mindent félre kellett tennem
            G     D
  Ez már az új szerep


    A    D         G          D
    Változom, hogy megfejtsem őt
    A   D      G        D
    Bámulom, s lelkembe lát
    A     Hm    Em   D
    Hallgatom a jövőidőt
         Em|
    Hogy merre visz tovább



Ő az, kit kézen kéne fognom
S lehet akármennyi gondom sohasem bántanom
Ő az, nem segít az emlék
Mikor feladja a leckét
S meg kéne oldanom

Érte van feljebb a hangom
Érte van, ha nehéz velem
Érte van, ha nyújtózva tartom
A mércét mindig fenn

Látod, ő az, ki megtanított arra
Hogy a sorban első nem vagyok
Látod, ő az, aki rám is hallgat néha
És ha hallgat, aggódhatok

Ő az, tudom, tisztára az anyja
De a szeme és a hangja azt mondják, én vagyok
Ő az, aki megtanul majd mindent
Ami nekem soha nem ment
Őbenne bízhatok

Nélküle csend volt a házban
Nélküle túl nagy a csend
Nélküle mindent megtaláltam
De mért is kell a rend

Látod, ő az, eszembe jut róla
Néhány régi, veszélyes kölyök
Látod ő az, fogalmam sincs róla
Hogy is kéne őriznem őt

Látod, ő az, még ölbe vettem tegnap
Sokszor mondta, mindig így lesz majd
Látod ő az, kinek szép lesz majd az a holnap
S ott a dalban így is marad

Ő az, s tudom, elválunk majd egy nap
Hm, csak mosolyogni tudjak
Amikor elköszön

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése