Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Road - Nem elég

  Ádáám íme a dal, szerintem akkordokkal! Noha a lányom oda van a Road-ért, bevallom én csak annyit hallgatok belőle amennyi átszűrődik a hangszigetelt falakon xD. Így van ez: elkopik a bőrnadrág, a hosszú hajat levágják....Hehe. Viszont imádom a cover-eket, és kedvenc időtöltéseim egyike, hogy gitárcovereket nézegetek a Youtubon. Földes Anett egyenesen lenyűgözött, és messzemenően jobban tetszik, mint az eredeti. Kinek a pap kinek a papné. Akusztikus covert azonban nem találtam a dalról, kivéve a Road-ék által játszott verziót. Remélem az én akkordozásomból születik majd egy két egyszerű gitár cover.
   A dal GitarPro tabja megtalálható a gitartab oldalon, de ha kéritek én is felrakom, bár inkább maradnék egy egyszerűen játszható verziónál, amit itt találtok :)
   Sajnos ez a dal megköveteli a barrékat. Aki játszani szeretné, legjobban teszi, ha nekiáll gyakorolni :D Persze capo-val a 2. bundon játszhatjátok alapakkordokkal is, Am-ba transzponálva a dalt. Azonban ez egy kihagyhatatlan gyakorlást biztosít, hogy végre megtanuljatok a barrézni! Egész lentről 7. fekvésben található Hmról indul a dal, és szépen sétálgat :) 5. fekvés A, majd 3. fekvés G. Majd visszafelé 5. A, 7. Hm. Az E-dúrral lehet egy kis gond barréban, vagy nagyot kell csúszni vissza a 7. fekvésbe, vagy nehéz lefogni 4. fekvésben :D. De hát mennyivel jobban fog esni a dal, ha végre megtanulod! Szóval uccu neki, jó gyakorlást! 


   

Hm A G A Hm A G A

  Hm             D

  Tudom, nincsen véletlen,
       G             A
  hogy megvan írva a sorsunk
  Hm                D      
  Szóval Te és én a jó időben,
    G              A
  a legjobb helyen voltunk...

 Hm A G A Hm A G A

 Hm

  Összeért a pillantásunk,
 A
  Elkezdődött a végzet,
 Hm
  Aztán testet öltött a meztelenség,
            G              A
  Vagy csak álmodtam az egészet?

 Hm A G A Hm A G A

 Hm

  Szanaszét a franciaágy,
 A
  A ruhák lenn a földön,
           Hm 
  Ma éjjel tiéd lehet mindenem,
             G            A
  Ha cserébe téged kaplak kölcsön

REFRÉN:
  Hm         D                G
    Így jó nekem, vedd el az eszem,
          E
    Olyan rövid az élet.
  Hm                D               G   
    Nálam a szíved, az enyém a tied legyen,
          E
    Te is ugyanazt érzed.

Hm A G A Hm G A

 Hm  

  Édes szó, gyilkos vágy,
     A
  de Ámor nyila ajándék,
     Hm
  És akkor jó, ha mindkettőnknek
  G                  A
  túl veszélyes ez a játék!

REFRÉN:

     Hm         D                G
    Így jó nekem, vedd el az eszem,
          E
    Olyan rövid az élet.
  Hm                D               G   
    Nálam a szíved, az enyém a tied legyen,
          E
    Te is ugyanazt érzed.
    Hm             D
    Választ ne adj,karmolj, harapj,
         G
    Hogy érezzem,
          E
    Ahogy széttépsz a vágytól.
   Hm           D
    Úgy nevess, csókolj, szeress,
           G              E 
    Nekem, nem, nem, nem elég a szádból!

  Hm
    Nem elég! Nekem nem elég a szádból!



Egymás mellett egy ágyban,
most ugyanarra gondolunk,
Hogy te és én megint jó időben
a legjobb helyen vagyunk...

Így jó nekem, vedd el az eszem,
Olyan rövid az élet.
Nálam a szíved, az enyém a tied legyen,
Te is ugyanazt érzed.
Választ ne adj,
Karmolj, harapj,
Hogy érezzem,
Ahogy széttépsz a vágytól.
Úgy nevess, csókolj, szeress,
Nekem, nem, nem, nem elég a szádból!

Úgy nevess, csókolj, szeress, nem, nem, nem...

Úgy nevess, csókolj, szeress,
Nem elég a szádból!

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia ! :) Már nagyon régen meg akarom tudni a Szeretni valakit valamiért introját és az egész tabot ,de sehol nem lehet megtalálni,pedig gyönyörű .Megszeretnélek kérni hogy tedd fel a tabot .Előre is köszi !!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem tudom mennyire aktív még az oldal de engem nagyon erdekelne a Te vagy a békém akkordjai🧐 ha megkerhetlek felteszed nekem?🙏🙏

    VálaszTörlés