Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Bocsássa meg nekem a világ

                                                            
                  Am                                                                          Dm
1.              Bocsássa meg nekem a világ, szeretem a hegedü szavát .
                 G                                  Dm        E                            Am
                 Bocsássa meg nekem a világ, szeretem a magyar muzsikát.

                                                        Húzzad hát-
                   Dm                                        Am
2.              Öreg cigány, Öreg cigány, a  fülembe húzd ! Fülembe húzd !
                    Dm                                           F                     E
                 Magyarázd el nekem , hogy a szivem mégsem fáj !

                                                       Csakazért is!
                   Am                                                                          Dm
3.              Bocsássa meg nekem a világ,  megsiratom a romantikát.
                 G                         Dm                   E                           Am
                 Tiszteltetem az elektronikát, a müvirág nem igazi virág.

                                                         Húzzad hát-
                    Dm                                      Am
4.              Öreg cigány, Öreg cigány, a fülembe húzd ! Fülembe húzd !
                     Dm                                   F               E           Am
                 Muzsikáljuk  csakazért is  azt , hogy mégsem fáj !

                  Am                                                                 E
5.              Volt egy nagy-nagy szerelmem , -úgy otthagyott
                   E                                           Am
                 Erre én sem találok   -hasonlatot
                     Am                                            Dm
                 Búban jártam sokáig -most itt vagyok,
                  Am                                                                                       E
                 Ennyi szépet nem felejtek sokáig , főleg , hogy ha nem is akarok !

                 1,2,3,4,3,4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése