Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Csinibaba - Csinibaba


C                \
Csini-csinibab csinibaba
C               \
Csini-csinibaba


           C           \
Csinibaba nevess felém
            Am          \
Csinibaba szeress belém
             G
Te leszel az édes angyalom
F             C           G
Őrző angyalom életem egén


Csinibaba becézlek én
Csinibaba, te légy enyém
Ne haragudj, kérlek rám azért
 F                 C = G  - C   C
Mert egy csókodért elepedek én


        G            \
Színes karton ruhád
             G7         \
Csupa-csupa tarka virág
        G   -   G7       G    -   G7
Hangod lágyan igéz, ellenállni nehéz
       G      -     G7     G7
Pesti lány vagy és kész


Szeretem a szemed színét
De nem tudom a neved se még
Csinibaba úgy szeretlek én
S így nevezlek én: csinibaba, légy hát az enyém!


Csinibaba, légy hát az enyém!
Csinibaba, légy hát az enyém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése