Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Fonográf - Levél a távolból


 G        D7         G-G4  G
Távolból írok, kedvesem.
        G          D7          G-G4  G
Nagyon távol vagy már, azt hiszem.
C  -  C9=C   D7             G           C
Nem mondhatom, hogy könnyű volt a szakítás
 G            C  -  D7    G  \
Bár most már jól érzem magam.


Élj boldogan nélkülem
Legyél sokkal boldogabb, mint velem
Nem mondhatom, hogy hozzám jobb nem lehettél
Bár most már jól érzem magam


C            D7             G   G7
Nem kell nekem, hogy válaszolj
C            D7             G   G7
Nem kell nekem, hogy válaszolj
C            D7         G                C  C|
Nem kell nekem megírnod azt, hogy szerettél
       G           C  -  D7    G  \
Tudod, én így is jól érzem magam


C  D7  G  \
C  D7  G  \
C  D7  G  C
G  C-D7  G  \


Nem kell nekem, hogy válaszolj...


A          E7      A-A4  A
Élj boldogan nélkülem
        A           E7           A-A4  A
Legyél sokkal boldogabb, mint velem
D  -  D9=D    E7            A             D
Nem mondhatom, hogy hozzám jobb nem lehettél
 A            D  -  E7    A  \
Bár most már jól érzem magam


D            E7             A   A7
Nem kell nekem, hogy válaszolj
D            E7             A   A7
Nem kell nekem, hogy válaszolj
D            E7         A                D  D|
Nem kell nekem megírnod azt, hogy szerettél
       A           D  -  E7    A  \
Tudod, én így is jól érzem magam


D  E7  A  D  D|


       A           D  -  E7    A  \
Tudod, én így is jól érzem magam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése