Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Bojtorján - TEREMTS OTTHONT

         F -G      C -
Teremts otthont nekem
    Am       F    -    G      C
Ha szeretsz, ne ígérj semmit sem
        Am         C -
Teremts otthont nekem
   G     C -=F  C
A szívedben

       C      C    -   G      C      \
Valaki elhagy engem s mégsem szabadul
       C - F      C     C  - Am    G
Benne van néhány dalban kimondatlanul
 F-Bb   F              C    F
Bármit jelent, ez csak emlék
          C -G          G -G7      C-F C
De valahová, esküszöm, már hazamennék

Teremts otthont nekem...

Ölel egy lány, de látom nincs itt igazán
Szeretném őt is jobban, de hiába próbálnám
Reggel már csak érzem, hogy itt volt nem rég
De valahová, esküszöm, már hazamennék

Teremts otthont nekem!

Nem tudom, hogy mennyit ér, hogy írom a dalaim
Párszor már megzavartak a saját álmaim
Túl sok helyen voltam vendég
De valahová, esküszöm, már hazamennék

Teremts otthont nekem...

Teremts otthont nekem...

Teremts otthont nekem!
Teremts otthont nekem
A szívedben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése