Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Kacor Feri – Messze az óceánon túl


Am Dm E Am Am Dm E Am

Am                        Dm  E                       Am
Mesze az óceánon túl,   ott van az én hazám.
Am                        Dm   G                            C   -   E
Mióta nem jártam ott,    eltemették az édesanyám.
Am                                    Dm    G                                        C    -    E
Barátaim emlékszem még rátok, felsír bennem néha még a múlt.
Am                                   Dm  E                                   Am
Ártatlanul üldözött a sors is,    idegenföld lett az otthonom.

Ref.:      F                       C          Dm                         Am -  E
        De eljött a nap mit vártam, hazarepít a vén madár.
              Am                                      Dm                    E                               Am
        (És)kicsördül a könny a két szememből, mikor átlépem a magyar határt.
        F                                           C                Dm                                     Am -  E
        Sokszor vágytam kisfalumat látni, mert úgy éreztem nem bírom tovább
        Am                                    Dm       E                                Am
        Máshogy dalol a madár is otthon, más színű a réten a virág.


Honvágy gyötör minden éjjel, kisfalumról álmodozom én.
Fülembe cseng a templom harangja, a világon sehol nem szól így.
Olyan messze távol vagyok tőled, szülőföldem szép magyar hazám.
Édesapám a kapuban kint állt, öregszíve mindig hazavárt.


Ref.:
-:De eljött a nap mit vártam, hazarepít a vén madár.
És kicsördül a könny a két szememből, mikor átlépem a magyar határt.
Sokszor vágytam kisfalumat látni, mert úgy éreztem nem bírom tovább
Máshogy dalol a madár is otthon, más színű a réten a virág :-

1 megjegyzés:

  1. Zámbó Jimmy " Harang szól a kisfaludban" gitár-akkorját szertném
    megszerezni!

    VálaszTörlés