Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Koncz Zsuzsa - Csillagkaland


 D                G
Találtam én egy csillagot
 e      A       D         A
Nem kicsit, de nem is nagyot
D           G
Énekelt a színpadon
      e          A     D
Hogy miről, azt nem tudom


Figyeltem őt az éjszaka
Sugárzó volt a műsora
Ragyogva tekintett le rám
Minden szám után


e             G           fis          D
Én úgy szerettem őt, mint soha senkit még
 e           G         fis              A
Mindent megszépített a nagy-nagy messzeség


A szerelmem fent ragyogott
Olyan tiszta fénye volt
Gondoltam, hogy felmegyek
De mondták, nem lehet


Hívtam én, hogy jöjjön el
Mindent vállalok, ha kell
Azt hittem, hogy jó nekem
Egy ilyen szerelem


S eljött a kedvesem egy forró éjszakán
Hajnalra kiderült, hogy nem való hozzám


Azóta én nem álmodok
Csillagot nem bámulok
Magamban mélyen hallgatok
Egyedül vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése