Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Komár László - Marina



C         C                      C                    C
   Nem filmcsillag volt Rómában Marina,
            C                      C              G                                                    
   Csak egy kis karcsú, szőke balerina.
       G                    G               G
   A jobbszélről az első volt a sorban,
           G                 G                      C
   S én vágyakozva néztem mindig őt.

   Ha esténként a kiskapuban lestem,
   Csak némán álltam, szólni sosem mertem,
   De csillagfényes, forró nyári esten
   Így sóhajtoztam ablaka előtt:
     
       C     C           C           G
          Marina, Marina, Marina,
              G             G                C
          A csókodra szomjazom én.
               C           C           G
          Marina, Marina, Marina,
                G                   G                C
          Hát kérlek, hogy légy az enyém!
          C                     G
          Nyílt az ablak csendben,
          G                       C
          Szólt a kislány: Menjen!
                    C                       G
          Maga még nem ismer engem,
              G                     C    
          Ó no, no, no, no, no!
                  C                 G
          S az ablak zárult csendben,
          G                         C
          Meg sem hallgat engem,
                      C                           G     
          Csak a visszhang cseng fülemben:
              G                     C      C
          Ó no, no, no, no, no!

Egy szép nap aztán úgy hozta a sorsom,
Egy kétüléses autót vettem olcsón,
És este már a kiskapuhoz álltam,
S ott szívrepesve vártam Marinát.
Ő jött és nyomban kiskocsimra nézett,
A két szemében vágyak tüze égett,
Csak mellém ült, egy árva szót sem kérdett,
Úgy hallgatta a régi vallomást:

Marina, Marina, Marina,
A csókodra szomjazom én.
Marina, Marina, Marina,
Hát kérlek, hogy légy az enyém!
Két karomba vonva
Megcsókoltam nyomba',
Mire szemlesütve mondta:
Ó no, no, no, no, no!
Én vágyakozva kértem:
Légy a feleségem!
Mire végre így szólt nékem:
Ó jó, jó, jó, jó, jó!
Ó jó, jó, jó, jó, jó!
Ó jó, jó, jó, jó, jó!

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Múltkor már volt egy kérésem.
    Amit ismételten köszönök.
    Most Komár László - No Miss.. című dalát szeretném kérni,ha lehet. Itt csak egyet találtam tőle. A dal címére sem volt találatom.
    Szívességét, előre is köszönöm.
    Tisztelettel!
    Bodnár Antal

    VálaszTörlés