Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Kovács Kati - Úgy szeretném meghálálni

(akárhogy javítgatom az akkordok mindig elcsúsznak :( Fentebb ÍRJA is, hogy ezt vedd tekintetbe!!! Én felbontva kísérem, az ének tempó nagyon lassú, 8db 8adot pengetek akkordonként)

G     /                D        /
Úgy szeretném meghálálni,
Em   /               H7          /     
Két kezemmel megszolgálni,
C     Am7          G    /            A7 /         D7  /     
Azt, hogy felnevelt, dédelgetett, erő felett.
B      /            F          /
Légy ezentúl mindig boldog,
Gm  /           D               /  
Míg én élek nincs több gondod,
D#      F         B   Cm     D     /
Én vigyázok rád már ezután.
 G    /                D        /
Úgy szeretném meghálálni,
Em   /              H7        / 
Vagy legalább megpróbálni,
C        Am7          G   /                A7     D7    G       / 
Mind, mind azt a jót, mit értem tett az én anyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése