Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Zanzibar –Álmodj tovább


(Szép kis egyszerű dal...)


G C G C G C G C

G                       C
   Sietve elment már
G                                  C
   Magával vitte őt is a nyár,
                              G
   Hátha értelmet talál
                                C
   Elsötétült minden utca
G                                   C
   A macskakő is őt siratja
                                        Em
   Az őszi szél már veri a fát

Refr.: (Em)         D
          Álmodj tovább
                                                    Em
          Ott leszek mindig, amerre jársz
                          D
          Szél hajadban
                                                              Em
          Én küldöm azt is, a nyomodban van
                                    D
          De csak mész tovább
                                   Am
          Úgy vigyáznék rád


Az ajtó becsukódott mögötte
A hajnal hidegen állt előtte
Ő is érzi a változást
A nyárból most már nem sok maradt
Hívnám haza a madarakat
Velük visszatalálhatnál

Refr x2

1 megjegyzés:

  1. Szia,Tamás vagyok. Múltkor már írtam, de lehet, hogy rosszul küldtem el, nem igazán értek ezekhez a profilokhoz, meg ilyesmi. Lehet, hogy most sem sikerül ezt elküldenem. Szóval, én a kislányom esküvőjére szeretném megtanulni a Zanzibár "Ha nem maradt más" című számát, de sehol nem találtam az akkordjait. Tudnál esetleg segíteni?

    VálaszTörlés