Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Bergendy – Te is jársz néha tilosban


      A dal eredetileg egy hanggal feljebb van...

G       /                         /             Hm                /
    Ha másnak el nem mondod, elmesélem neked,
    Em           /                          C                      /
    bár veled épp oly könnyen megtörténhetett,
               G             /        Hm              /
    ahogy siettél az utcán, mert valaki vár
    Em           /          C               D
    és a piros lámpa épp utadba állt.

Refr:       G          /    /                   
           A tilosban, a tilosban (titokban)
           Hm           /      C                
           te is jársz néha titokban.
        G        /           /    /
           Ó, a tilosban, a tilosban (titokban)
           Hm        /          C             G    
           te is jársz néha titokban.

   G               /               Hm                 /
   Újév hajnalán olyan szédült volt fejem,
            Em           /                       C
   hogy én rögtön megfogadtam: többé nem teszem.
C    G                  G     Hm               /
   A szédülés, az újév régen elmúlt már.
           Em            /           C             D  
   Újra jó barátok lettünk én és a pohár.

2x refrén

Újév hajnalán olyan szédült volt fejem,
hogy én rögtön megfogadtam: többé nem teszem.
A szédülés, az újév régen elmúlt már.
Újra jó barátok lettünk én és a pohár.

refrén

Találkoztam egy lánnyal, ez mással is megesett.
Jaj de hogy azután mi történt ? Azt már nem mondom el neked.
A baj csak az, hogy otthon más valaki várt,
de sajnos olyan szépen nézett az a lány.

2x refrén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése