Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Neoton - Vadvirág




               Szép dallamos dal. Az első versszakban nincs zene, de azért jól hangzik, ha csak lependítjük az akkordokat ének közben. A D és az Am7 akkord ilyenkor kihagyható.
        
   Soha nem voltam még rosszban senkivel
   Soha nem bántottam senkit semmivel
   És ha rózsaszínnek tűnik, amit magamról mondok én
   Az az igazság, hogy mégsincs szerencsém

  Em

   Em                             D                  Em
   Soha nem álmodtam túl nagy álmokat
                G                    D                     G
   Minden álom mélyén volt egy gondolat
                Em              D                Am7             Em
  Néhány igaznak hitt gondolattól felnőtt lettem én
             C                     D                        Em
   Az az igazság, hogy mégsincs szerencsém
 

Refrén:
(Em-D)C                 D                   Em   (Em-D) egy-egy gyors lependítés
                  Ha megérint majd a világ,
            C             D                Em    (Em-D)
                  el ne tévedj vadvirág!
            C                D                 G
                  Mert ha messze mennél,
                            D                       Em
                  félnél egyre jobban félnél,
                           D                       Em
                  hogy nem gondolnak rád.     x2
                                                            
Em
 
   Soha nem mondtam, hogy mindent megteszek
   Soha nem kérdeztem, kit szerethetek
   De az időtálló kapcsolathoz kevés voltam én
   Az az igazság, hogy mégsincs szerencsém

Refrén
Refrén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése