Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Kacor Feri – Befestem a hajam…


              Szabolcs Erdélyből még több mulatós dalt kért, akkor legyen :) Így öreg rockkerként már olykor én is , néhány sör után a társaság kérésére, szívesen elpendítek néhány mulatóst is. Ha nem menne a dal Cm-ban transzporáljátok át Am-ba. Segítségül:  a Cm=Am, Fm=Dm, B7=G7, Eb=C, G=E.

 Cm                  Fm                 B7                     Eb
   Szeretek egy szőke kislányt, Érte majd meghalok,
        Cm                  Fm                  G                  Cm
   De tiltják tőlem a csókjait, mert   roma csávó vagyok.
   Cm                   Fm                  B7                    Eb
   Hogy kísérjem el a bálba, de, hogy táncoljak véle?
        Cm                  Fm                    G                      Cm
   Ha tiltják tőlem a szerelmét, mert fekete a hajam színe

REF: 2X
               Cm            /             B                  Eb     
               Befestem, a hajam, befestem szőkére,
               Cm                Fm           G7            Cm 
               Úgy kísérem el a bálba,   a babám estére.


Csóró roma csávó vagyok, se gatyám, sem ingem,
Egy szőke kislány szerelme, nékem minden kincsem.
Ne bántsatok, ne bántsatok, ne bántsatok érte,
Hisz nem tehetek én arról, hogy fekete a hajam színe.

REF: 2X

Szeretek egy szőke kislányt, Érte majd meghalok,
De tiltják tőlem a csókjait, mert roma csávó vagyok.
Hogy kísérjem el a bálba, de, hogy táncoljak véle?
Ha tiltják tőlem a szerelmét, mert fekete a hajam színe

REF: 2X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése