Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

100 Folk Celsius – Zörög a lánc



  Na, végre bár ezt a dalt sikerül beraknom. Szép kis egyszerű, kellemesen játszható dal, ahogyan a 100 folk-tól megszokhattuk. El kell, hogy mondjam én imádom, játszani is és a szöveg miatt...Nekem kell, hogy megköszönjem ezt a dalt is hisz azelőtt sosem hallgattam, s szerintem mások sem, mert még a dalszöveget sem találtam sehol...Ha valahol a szöveget félre értettem egész nyugodtan javítsatok ki!

(Em  A Am G A Em)

Em                                          Am   E
   Kétfelé visz az út a szobámból
       Am                                G
   A hangulatom dönt az ajtónál
   Em                                   Am   E       
   Balra indulok, hogyha hiányzol
         Am                                G
   Jobbra fordulnék, ha itt volnál
   Am             D         G                  Em
   Eső volt az éjjel és eláztam megint
   Am                                            D|
   Semmi nem volt jó, se bent, se kint

Refrén1:
                            G                      Em                      
               Zörög a lánc, nagy utat járok egyhelyben
                             Am                     D
               Naponta látsz, egy kicsit jobban elvesznem
                             G                    Em          
               Zörög a lánc, legalább néha engedd el
                                  Am                                  D       
               Ne vigyázz rám, amikor úgyse melettem
                            G
               Ébredsz fel

Kétezerre jól megöregszem
Háromezer éves leszek már
Azt remélem csak megérem még
Hogy mindenféle büntetés lejár
És elmeséled végre, ha már nem is kérdezem
Mit terveztél velem nélkülem

Refrén1

Refrén2:
               Zörög a lánc, nagy utat járok egy helyben
               Naponta látsz, egy kicsit jobban elvesznem
               Vinne a szél, de ahogy elfut mellettem
               Már nem az enyém, valahogy másképp képzeltem
               Rövid a kör, nagy utat járok egy helyben
               Zörög a lánc, legalább néha engedj el
               Oldozz el

1 megjegyzés: