Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Ásós Attila Pacsírta – Búcsúdal (eredeti)



     Sajnos az időm mostanság nagy kincs :) Semmi időm nem jutott a kérésekre, pedig szinte már elleptek, aminek egyébként örülök, és nagyon jól esik a sok dicséret amit tőletek kaptam!
     Szabolcs kérte a következő dalt, amit valóban érdemes megtanulni, és nem túl nehéz. Kiválóan játszható az alapakkordokkal. Ritka szép dal. Sajnos szöveget nem találtam hozzá, ezért én próbáltam leírni, így a harmadik sor szövege szerintem hibádzik, de nem sikerült kiértenem. Kérem, ha valaki tudja a helyes szöveget jelentkezzen, hogy kijavíthassam! Újításként mostantól berakom a youtube-on megtalálható videót a dalhoz, hogy könnyebben menjen a gyakorlás :) Csak ennek a bloggernek a keresője nem valami ezért
ezt a dalt a következő linken találjátok:  Ásós Attila Pacsirta - Búcsúdal (eredeti)


Intro:
C G Am Em F F G G
C G Am GG Am G

   C                             G
   Ha valami bántja a szívedet
   Am                         G
   Add nekem majd a könnyedet
   F                        Fm                            E
   Ha boldog vagy      csak rám is mosolyog
           F                          G
   S ha kérdezik majd az emberek
                 Am               
   Hogy én ki vagyok?
Dm
   Csak annyit mondj
        G              C
   Ez itt az én apám

Refr: 
      C
         Csak fogd meg a kezem
      G                       Am
         Én vigyázok majd rád
      G                       F
         És nem kell a szó
     C         F                     G
         Csak csendben ölelj át
     C
         fogd meg a kezem
     G                       Am      
         Én vigyázok majd rád
     Em                  F
         Nem kell a szó
     C           F                     G
         Csak csendben ölelj át
                  C
         Ölelj át

   Az átkötő részben a versszak akkordokkal kíséri a szólót.

Refrén





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése