Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

MR. MISSH feat. RAUL & HORVÁTH TAMÁS - BELÉD ESTEM



  K. Kingának készítettem el ezt a dalocskát, bevallom annak ellenére, hogy már hónapok óta vár rá, talán 10 percig tartott a dal fel akkordozása. Az egész dalban ugyanaz az akkord sorozat megy. Már az intróban is. Kárpótlásul amiért nem írogattam fel a szövegek fölé az akkorokat, megcsináltam inkább a tabot, melynek szerintem nagyobb hasznát lehet venni, hiszen az egész dalban ez szól, egy-két szünet kivételével.. Nekem személy szerint felbontva tetszett, de lehet egyszerű pengetéssel is játszani. Egy kicsit nehezítik a dalt, a „gyors váltások, de ezt nagyon gyorsan meglehet szokni. A C/H akkordtól nem kell megijedni, csak egy C-dúr H basszus hanggal. Egyszerűen csak C-ről lesétál Am-ra. ( Ha valakinek nem menne, látogassa meg a gitáriskolámban – amit kifejezetten elhanyagoltam egy ideje már sajnos – a sétáló basszus fejezetet, és gyakorolja kicsit). Jó gyakorlást kívánok! Hehe aki megtanulja ezt a dalt, az álmában is átsétál C-ről A-mollra! A tab-ban senkit ne tévesszen meg a C/B jelzés, az amerikaiaknál a H hangot B-nek jelölik, a gitárpro meg hát….nem magyar…hehe. GitárPro (GPX) fájlban ITT letölthetitek. Jó gyakorlást Kingának, és neki köszönhetően mindenkinek!  


 INTRÓ(ennél jobban is lehet fűszerezni, én csak néhány basszust raktam hozzá az egyszerűség kedvéért) :





…és az egész dalban ismétlődő akkordmenet, ami persze szintén egész más bontásforma is lehet, akár csak sima lefelé bontás, vagy felfelé, vagy akár basszus-le-basszus-le pengetés…stb.




HORVÁTH TAMÁS: (refrén)

   Am                 Dm
   Állj, nem gondoltam volna,
             G                      C       -   C/H - Am
   Hogy ezt érzem, más szemmel nézek rád!
             Dm                   G                  C  -
  Beléd estem, s tudom támadni fog majd ,
         C/H   -  Am
   Az egész világ,
                        Dm
   De vállalom érted,
             G                 C   - C/H   -   Am
   Amíg élek mindig hű leszek hozzád,
             Dm                     G
   Érted bármit más nem számít,
                C  -  CH  -    Am
   Mindig hű leszek hozzád!


MR. MISSH:
                         
Bébi ide nézz, ne hisztizz, bennem bízz,
Te vetted el az eszem, hiába van mellettem tíz,
Nézem a telefont mikor hívsz, semmi vész,
Tudod, hogy a MR. MISSH miattad bébi tettre kész!
Soha nem voltam ilyen,
Ösztönösen éltem mindig hagytam, hogy a vérem vigyen,
De már vége, mert megtaláltam a felem,
Akármi történne vele tuti, hogy itt marad velem!
Nem így terveztem,
Azt hittem, hogy csak egy kaland lesz, de nem!
Ilyet még nem éreztem,
Ha nincs mellettem, érzem, hogy elvesztem!
És hiába mondanám én azt, hogy nem,
Hiszen tudom, hogy te vagy az egyetlen!
Mellette az eszemet elvesztettem,
De nem bánom, hogy megtettem!

HORVÁTH TAMÁS: (refrén)

RAUL:

Megdobban a szív, nem jön a levegő, szerelembe estem,
Elhoztam a hírt, megjött a szerető, ez lesz a vesztem!
Ha pattan a rím, pezseg a beat, az neked szól!
A dalban a szív, szerelmet szít, az veled volt!
Mindig kerestelek,
Nem felejtelek, mindent megteszek neked,
DE! Bébi! hogyha szerelemet vallok figyelj rám!
Mert a szívem az mint a szám, rád rímel ám kis babám!
Édes az életem, veled!
Érzem, hogy végtelen szeret!
Érzem, de mást is érzek,
Nyugodt vagyok, de hajt a vérem!
Kérlek, hogy szépen nézz nekem,
Végem és csak félve képzelem,
Hogyha másra néznél így, felejts el,
Nem a melleddel, az eszeddel, GONDOLKOZZ EL!

HORVÁTH TAMÁS: (refrén)

HORVÁTH TAMÁS:
Hogyha rád gondolok bébi kiakad a mutató,
A szívem átadom és az ágyam kiadó,
Izzadjunk együtt, mert tudom, hogy neked is az a jó,
A szeretlek legyen az utolsó szó!
Mikor összeforr majd testünk,
Nekem nem kell többé más,
Mikor farkasszemet nézünk, tudni fogom, hogy kívánsz,
Én megteszem azt bébi, amit meg kell tennem,
Már réges-rég óta benne kéne lennem!
( a szívedben! )

2 megjegyzés:

  1. Szia ennek a számnak le tudnád irni a tabját ?
    Egy lánynak szeretném eljatszani :)
    https://www.youtube.com/watch?v=jNLqrOeDpM8
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. tiszteletem kérhetnék zongora kottát fiam 11 éves szeretné megtanulni köszönettel Tamás

    VálaszTörlés