Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Szabó Leslie- Hogy segíthetnék?


    Egy újabb kérés, aminek kifejezetten megörültem. Hiszen ezt szinte nekünk agusztikus gitárosokonak találták ki, és nem is nehéz. Mondhatni alapakkordokkal játssza Szabó Leslie, de itt is van legszebb csengése a gitárnak, és a legkönnyebben énekelhető legtöbbünk számára. Meg vagyok győződve róla, hogyha kicsit elcsúsznak is az akkordok helyei a szöveg fölött, akkor is pontosan hallható hol kell váltani. Elé szabadon játszható a dal, szóval például 2/4 Hm-nál vált 2/4 E-re Leslie, de előfordul az is, hogy Hmoll-on marad a "vérpumpa" éneklésénél és csak a "gép" -nél vált E dúrra. G helyett  G7 nekem jobban hangzik És akár az A dúrnál is A7 is mehet, mikor másodszor játsszuk. A befejezésnél a korábban játszott akkordséma folytatódik, csak a megfelelő helyen ráénekeljük a szöveget. Jó gyakorlást!


Am   C/G  F   Hm – E



Am                                     Am/G
  Több száz gondolatban már ott annyi baj van,
F                                          E
   Mondd én hogy segíthetnék?
Am                                          Am/G
   Haladnak szembe széllel, hazudnak szent beszéddel,
F                                          E
   Mondd én hogy segíthetnék?

A                                                  /
   De a szívem rendbe van, hát élek boldogan,
Dm                                          G
   Nem fáj semmi sem, vagy legalábbis úgy hiszem,
C                                                               F
   Csak a világban annyi baj van, hogy bennem sokszor
                                  Hm -(E)             E|
   fájva dobban, egy kis vérpumpa gép.

Hány hibánkból betegség lett (?),
A nap is öl már, nem csak éget,
Mondd én hogy segíthetnék?
A föld is néha félő, hogy már nem lesz sokáig élő,
Mondd én hogy segíthetnék?

De a szívem rendbe van, hát élek boldogan,
És nem fáj semmi sem, vagy legalábbis úgy hiszem,
Csak a világban annyi baj van, hogy bennem sokszor
fájva dobban, egy kis vérpumpa gép.

Am   Am/G  F   Hm – E (felbontva)

De a szívem rendbe van, hát élek boldogan,
És nem fáj semmi sem, vagy legalábbis úgy hiszem,
Csak a világban annyi baj van, hogy bennem sokszor
fájva dobban, egy kis vérpumpa gép.

Hol megannyi ember élet, köddé vált, semmivé lett,
Mondd én hogy segíthetnék?
Hol, hallom gyermekek sírnak vagy gyermekkora van egy sírnak,
Mondd én hogy segíthetnék?
                              Am
Én hogy segíthetnék (óóh), én hogy segíthetnék (óóh),
Én hogy segíthetnék?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése