Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Váradi Zsanett - Egyedül ballagok

     Ez a dal is meglett :) Valóban szép hangja van Zsanettnek. A Váradi Roma Cafe kíséretével találtam meg. Nem is tudom másként van-e :D No de a lényeg, szép, és gitározható. Bontva érdemes kísérni. Személy szerint még beszúrnék pár dim-et 7-est az akkordok közé, úgy még szebb a kíséret, de így kezdőknek is teljesen rendben van. A refrén akkordjaival megy az intro, és a befejezés is lehet az, ezen a videón nincs befejezés :D Minden felírt akkord 4/4-ed, ez ritmus szempontjából annyit jelent, hogy 2x bontod az akkordot 4 hangra (basszus húr -- G húr -- H húr -- E1 húr, persze ez csak példa, akár felfelé is bonthatunk) míg a kötőjellel összekötött akkordokat, mivel 2/4-ek, csak egyszer bontjuk. Jó gyakorlást kívánok!



 Am            E7         C       A - A7
  Egyedül ballagok csak reád gondolok!
         Dm       G            C     Am -
  Csak a hold van fent és én vagyok!

Refrén:
 - A7    Dm             E7  
     Istenem úgy kérlek én
          Am              
     ad vissza őt mert enyém
          H7          E7            Am -
     hisz nélküled az életem semmit ér.
  -A7      Dm         E7
     Sírva úgy kérlek én
          Am
     ad vissza őt mert enyém
          H7          E7                Am  E7
     hisz nélküled az életem semmit sem ér.

Nem tudom merre vagy oly rég nem láttalak!
Gyere vissza a szívem megszakad!

Refrén:

Egyedül ballagok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése