Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Zorán - Szép Júlia


Am                       Fmaj7
1. Pár ház volt köztünk, s talán egy-két év
Dm           Dm/C           E4/H   E
És hozzád kölyök voltam még
Am                     Fmaj7
Féltem, ha mondanám, csak nevetnél
Dm        Dm/C         E4/H   E
S féltem, hogy észrevetted rég
A              D
Hányszor indultam el hozzád
Hm                E
S te mindig, mindig siettél
A              Hm
Hosszú autókban vártak rád
D             D#0        Am/E    E
S nem hittem el, hogy nincs esély

2. Emlékszem, megfogadtam, nem is baj
Lesz nevem, s pénzem egyszer még
Fények közt állok s halkan szól egy dal
S akkor majd te is szeretnéd
De a sáros kis utcánkban
Épp csak egy-két lámpa ég
Én mindig fáztam, ha rád vártam
Tél illatát érzem még

      Am           C
R. Szép Júlia, szép Júlia
Dm         Dm/C          E4/H   E
Talán már rád sem ismernék
  Am              C
Szép Júlia, szép Júlia
Dm           Dm/C         E4/H   E    Am
Maradj hát mindörökre szép

3. Árnyékba rejtőzik a nézőtér
S a szívem hangosabban ver
Úgy látom néha, mintha itt lennél
Bár tudom, sosem jöttél el
És egy távoli utcában
Talán sok fényes lámpa ég
Álom-autókban várnak rád
S vissza sem nézel rég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése