Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Koncz Zsuzsa - Köszönöm

        Rita kérte ennek a  régi szép dalnak a kíséretét Bródy tollábból, és Koncz Zsuzsa előadásában. Az eredeti hangnemben akkordoztam fel. Bár C-dúrban sokkal könnyebb játszani, mint az eredeti B - dúrt (A# -nak jelölve a B a szöveg felett, hogy külföldi látogatóim se tévedjenek el az akkordokban). C be transzponálni nem nehéz. Hiszen csak 1 teljes hanggal emelünk minden akkordon és már meg is van. :)
Az átkötéséknél leggyakrabban csupán egy-egy ütem A# és F megy. Nincs is más, minthogy jó gyakorlást!


     A#             F
  Köszönöm, hogy értem jöttél
  Gm         Dm
  út porából felemeltél
 D#              A#
  Köszönöm, hogy életemnek
  D#            F
  új értelmet adtál
  A#             F
  Köszönöm, hogy segítettél
  Gm       Dm
  a bajban nem feledtél
 D#              A#
  Köszönöm, hogy megérezted
  C7    F       A#
  szükségem van rád


Köszönöm, hogy erőt adtál
bánatomban vigasztaltál
Köszönöm, hogy hozzám mindig
türelmes voltál

Köszönöm, hogy elviseltél
lehetetlent sosem kértél
Köszönöm, hogy megértetted
szükségem van rád

   D#         F        A#   - A#/A - Gm
    Ki tudja, nélküled hol lennék ma már
   Cm            F           A#
    Tán jobb, ha el sem képzelem
   D#          F            A# -  A#/A - Gm
    Amit tőled megtanultam, nem felejtem el
   Cm    D#           F
    Amíg élek s emlékezem

Köszönöm, hogy rám találtál
köszönöm, hogy velem voltál
Köszönöm, hogy végül mégis
magamra hagytál

Köszönöm, hogy elengedtél
hálát sosem követeltél
Köszönöm, hogy megérezted
nincs szükségem rád

  Ki tudja, melletted hol lennék ma már
  Tán jobb, ha el sem képzelem
  Amit tőled megtanultam, nem felejtem el
  Amíg élek s emlékezem 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése