Az oldalt FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, nap mint nap ÚJ kottákkal, dalokkal, programokkal találkozhatsz. Ha netán kérdésed van, hozzászólásod, tedd azt bátran! Ha nem találod a dalt, ÍRJ és megpróbálok SEGÍTENI!!!
Ha még tanulni szeretnél de nincs aki tanítson, itt az INGYENES GITÁRISKOLA KEZDŐKNEK-HALADÓKNAK ahol szintén szívesen válaszolok a felmerülő kérdésekre, vagy tanácsot adok egy-egy dal eljátszásához :)

Regisztráció után, a megjegyzésekben bátran kérhetsz dalokat, vagy tanácsot.
AZ AKKORDOKAT PRÓBÁLOM A VÁLTÁSOK HELYÉRE HELYEZNI, ENNEK ELLENÉRE GYAKORTA ELCSÚSZNAK, EZT VEGYÉTEK FIGYELEMBE!!! A DALLAL EGYÜTT JÁTSZVA KÖNNYEDÉN RÁJÖTTÖK A VÁLTÁSOK HELYÉRE!

Kereső

Használd a keresőt!!! Könnyebben rátalálsz a dalra! Akár csak írd be az előadót, vagy egy részt a szövegből...

Dalkereső

Rúzsa Magdi – Nélküled


   Mondhatni elég volt meghallani, és megszerettem. Nem is tehettem mást, kezembe kaptam a gitárt és megpróbáltam felakkordozni. Szép dal, kétségtelen, hogy nem a gitárkíséret teszi azzá, hiszen komoly gitárjáték nincs benne. Egyszerű és nagyszerű. Nem is tetézem tovább, játsszátok énekeljétek :)


F
       F                            C
Idegen rúzsnyom a poharamon, én már jártam itt
          Dm                         A#
Kortyolok párat szép emlékekből hajnalig
         F                            C
Pörög az élet, hasad a lélek, meg sem kérdezik
     F           Dm                     A#
Mért várok, mire várok, s mért nem vagy itt

Refrén:
         F                    C
Mond mit ér ezer év? Mond mit ér ezer év?
         F      Dm         A#   F|
Mond mit ér az egész? Nélküled?


Feszül a csend ma is hazakísért, ül az ágyamon
Lebben a függöny, játszik a fény, a vállamon.
Ide csak állni jár az idő, vagy meg sem érkezik
Úgy várlak, csak várlak, mért nem vagy itt?

Refrén x2


Hú-ú......(*a versszak akkordjai)

Refrén x2
     F|
Nélküled....


4 megjegyzés:

  1. Szia.Ezúton is szeretném meg köszönni a múltkori kérésem gyors teljesítését,jó lett az akkordozás,jól játszható a dal.A következő kérésem lenne már sok helyen kerestem de nem találtam meg a August Bário Mikor a föld alszik című számának gitár tabját vagy akkordjait.Szeretném ha tudnál ebben segíteni!Köszönettel Dóri.Jó az oldal további sok sikert!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Türelem rózsát terem: a dalt felakkordoztam :)
      http://hzgitartab.blogspot.com/2015/01/mikor-fold-alszik.html

      üdv, Zoltán

      Törlés
  2. Én inkább igy látom jónak :) próbáljátok ki szerintem az A# helyett mindenképp jobb a B-dúr :)

    F

    F C

    Idegen rúzsnyom a poharamon, én már jártam itt

    F B

    Kortyolok párat szép emlékekből hajnalig

    F C

    Pörög az élet, hasad a lélek, meg sem kérdezik

    F C B

    Mért várok, mire várok, s mért nem vagy itt



    Refrén:

    F C

    Mond mit ér ezer év? Mond mit ér ezer év?

    Dm B F|

    Mond mit ér az egész? Nélküled?





    Feszül a csend ma is hazakísért, ül az ágyamon

    Lebben a függöny, játszik a fény, a vállamon.

    Ide csak állni jár az idő, vagy meg sem érkezik

    Úgy várlak, csak várlak, mért nem vagy itt?



    Refrén x2





    Hú-ú......(*a versszak akkordjai)



    Refrén x2

    F|

    Nélküled....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kinga!

      :) Örülök, hogy figyeltek és segítetek! Valban vannak hibás, vagy akár más jobban odaillő akkordok olykor egy-egy dalban.
      A B-dur az ugyanaz mint az A#-dur :)
      Néhány dal elején erről már írtam miért jelzem a B-t inkább A#-al. Ugyanis az amerikai B az a mi H-nkkal azonos. Nem kis büszkeség számomra, hogy nagyon sok külföldi látogatja az oldalt. Ennek okán már több mint 1 éve az A# jelölést használom B helyett. Jó gyakorlást!

      üdv, Zoltán

      Törlés